Minikcivcivim Her yolu denedim. Banyoya sokamıyorum. Belki burada benzeri bi durum yaşayan aşan birileri vardır bana tavsiye verebilecek…
Zeyzey2019_ Minikcivcivim ayy aynı valla. Bazen gece 10 da üstünü çıkarır banyo diye ağlar ama günlerce de girmeyeceğim diye ağlar. Resmen eziyet haline geldi banyo olayı. Hoşuna gidecek bir sürü şey yaptırırım banyoda ama o ilk giriş işlemi beni çok yoruyor bu aralar
Toprak_2019 Minikcivcivim 28 ayligiz bizdede iki seferdir öyle nedense normalde cok severdi kendi isteyetk girerdi ama şimdi yerlere yatiyo bas bas bağırıyor girmemek için
Hunili Minikcivcivim suyla oynamak ister misin gemileri yüzdürelim diyorum😅 bazen annecim topların kirlenmiş hadi gel yıkayalım diyorum. Çoğunlukla babası ile yıkanıyor o yüzden çok zor geçmiyor benim için 😂
Ssssraa Benim oğlum 🥲 oyuncak seçip onları yıkayalım diyorum kovaya su dolduruyorum o onları içinde yıkarken ben de onu yıkıyorum
Minikcivcivim Ssssraa teklif ettim fakat kabul etmedi. Son bi aydır asla hiçbir koşulda banyo kelimesine bile tahammülü yok 😩
Minikcivcivim Toprak_2019 bizim de bir aydır bu şekilde bi red söz konusu. Ne yapacağımı bilemiyorum artık
Minikcivcivim Hunili evet o tarz tekliflerde ben de bulunuyorum ama su söz konusu olunca yanına yaklaşmak bile istemiyor. Napçağımı bilemiyorum artık
Hunili Minikcivcivim evde bol bol su ile etkinlik yapın. Evin uslanmadı sorun değilse unutmuş gibi bardakla su falan koyun yetişebileceği yerlere. Suyla oynamaya teşvik edin yani. Oynadıkça isteyecektir
Elanur Bizde aynı problemi yaşıyoruz. Kızım sinekten çokkk korkuyor. Banyoda tam köpüklenirken sinek değdi burnuna 😬 O günden beri banyoda sinek var diye girmek istemiyor. Hala aşmış değiliz bu sorunu ama yine de hep şöyle yapıyorum ; Odasından istediği oyuncağı sectiriyorum minik bir kovaya su dolduruyorum o oyuncaklarını yıkarken bende onu yıkıyorum. Banyodan çıkmadan önce de kendine su tutabilirsin diyorum(bunu çok sever) Öyle ağlamadan banyo yapıyor. Belki fikir olur 😊
Elmadersem Minikcivcivim bizde öyleydik halada aşmış sayılmayız ama biraz daha iyiyiz önceden banyo lafını duyunca bile banyodan aglayarak kacıyodu 😊 banyo ile ilgili kitaplar aldım okuduk bide banyoya şişme havuzunu doldurup oyuncaklarla oynadı işte. Banyoda hikayeyi anlatıyodum tavsancıkda sacını köpüklemişti faln diye cunku bizde asıl sorunun basına su dökülmesiydi. Bu sekilde biraz hafifledii.bi de bazen duş başlığını eline veriyorduk sende beni yıka faln diye biz 1.5 yasındayz
kurkmantosuz-madonna Benim fındıkta 22 aylık bundan 2 ay önceye kadar bıcı bıcı der isteğiyle yapardı banyoyu sabuna dokun sen onu da gözüne sür 🥺 o gün bugündür girmiyo , ağlaya ağlaya banyo yapıyo birde asla gözlerini açmıyo 🥺🥺
Minikcivcivim kurkmantosuz-madonna ya evet internette okudum kötü bi anı uzaklaştırıyor diye inş unutur çabucak