Merhaba herkese. 17 Şubat’ta sezeryan doğum yaptım. 3780 doğdu bebeğim. Sütüm ikinci gün gelmeye başladı göğüs ucum yuzundende silikon ucla emzirmeye başladım baştaki zorlanmayla bebeğim sarılık oldu. Beş gün ölçüm yapıldı takip edildi sonra hafif düşüşe geçince takibi bıraktık. 18 günlükken muayeneye götürdüm kanında sarılık hala vardı geçmemiş ama tedavi gerektiren sınırda değil 13 çıktı. Kilosuda 3730 çıktı. Doktor doğum kg tamamlamamış sarılığı geçmemiş mama başlasın dedi. Geceleri emzirmeden sonra mama verin dedi. Kg artmazsa sarılık düşmezse hastaneye yatabilir dedi. Sonra kendi doktorumla görüştüm bunların normal olabileceğini söyledi. Bu arada ilk iki gün hastanede az miktarda mama verilmişti. Dogum yaptığım doktorum gece mama verebilcegimi yine miktar olarak az ve emzirmeden sonra versem iyi olacağını soyledi. Bu durumu yaşayan var mı yani doğum kg ulaşamayan ve bu sürece kdr sarılığı geçmeyen. Hızlıca yazdım bir yanlışlık varsa kusura bakmayın tekrar inceleme şansım olmadi