Şu an kirada oturuyoruz, taşıncaz ev sahibi düğün yapacak. Ortalıkta düzgün ev yok, bir ev bulduk içi çok güzel ama yokuş, 1400 kirası var, şu an baktığım evlerin hepsi dökülüyor 2500 dan aşağı değil kiralar. Ama düşündüren şey yokuşu. Dik yokuş, çocukla nasıl yaparım diye düşünüyorum. Bu fiyata da bir daha bulunmaz böyle ev. Çok kararsız kaldım.