Leyla2763 Kızım 1 yaşında eşim korunuyor ve 3 gün adetim gecikti umarım korktuğum başıma gelmedi :((( hem kızıma çok büyük haksızlık olur hem ben hazır değilim :(( çok zor bebek büyütmek.test alaşım bile yok korkuyorum çünkü
Prenses21 Leyla2763 cnm bnimde oglum 7 aylik bende olmadim duznsiz oluyorum ama belietim bile yok test yapmaya korkuyorum yapamam
Birprensesannesiii3850 Leyla2763 en güzeli test yapmaniz bence çünkü daha cok strese giriyorsunuz böyle ve stres adeti geciktirir. Bende duzensiz oldum 3-4 ay boyunca esimi darliyodum sürekli heray test yapiyodum sonucu görünce rahatliyodum sonra adet oluyodum
Elambenim2020 Leyla2763 korunuyorsan bide olmaz bende daha önce 4-5 gün gecikti durduk yere olabilir yani normalde hep düzenli benimde
bireylul Birprensesannesiii3850 test alıp yaptığımın ertesi günü adet oluyorum 😄 bu kez almadım bakalım
Birprensesannesiii3850 bireylul Ayni iste stres yapiyoruz ha oldum ha olcam acaba hamilemiyim diye bide emzirirkende duzensiz olabiliyor 😂hemen gebelige yoruyoruz kendimizi test yapip negatifi gördükten sonra adet oluyoruz
212312 Benimde bebeğim 11 aylık ve 8 günüm geçti 6 gün test yaptım tek çizgi üstünde iki gün geçti hala olmaadım eşimden ikinci testi istedim
212312 bireylul ya ben de yaptım benimde negatif tek çizgi çıktı bakalım hayırlısı inşallah değilimdir😁😁
Balbademmmmm Leyla2763 bebeğim 7 aylık ilk adetimi doğumdan sonra en son 19 ocakta oldum Ağustosun 12 sinde doğum yaptım. düzensiz olmam normal diye biliyorum ? Hayır doğru düzgün bi şey de yapmadık öpücükle hamile kalıcak halim yok heralde 😅