Bebişim 3 buçuk aylık ana kucağına koyup 2 dk başka odaya gittim aşağı kaymış düşmüş. Geldiğimde poposu yerde başı ana kucağındaydı ağlama veya bağırma olmadı hemen aldım hareketlerine baktım normal hareket ediyor vücudunda da kızarık morarık herhangi birşey yok. ama 5 dk geçmeden ağız dolusu kustu. Başını vurmamış ama poposu yere düşmüş birde bel kısmı ana kucağının demirine denk geliyor birşey olmuş mudur acaba 😩 hareketleri normal ama ağız dolusu kusmasından korktum 😩