Merhaba benimde 4 aylık ikimiz birden hasta olduk ve çok zordu gerçekten benim için sorun yoktu ama bebiş e çok üzülüyordum.serum fizyolojikle hergün her emzirmeden önce uykudan önce temizledim aynı bu videodaki gibi ve 7-8 defa, 2,5cc bi burna 2,5cc diğer deliğe olcak şekilde yaptım. korkmayın birşey olmuyor ama 1 cc yle olmaz şırıngayla tazikli yapmanız lazım şimdi 1 hafta oldu çok Şükür iyiyiz.hala azcık tıkanma var günde 2-3 defa temizliyorum şimdi