Kızlar emzirdikten sonra genel olarak gazını çıkarıp yatırıyorum ama bazen uyuyakalıyor göğsümde o zaman direk yatırıyorum göğsümü bırakınca.. Bir süre uyuduktan sonra tıkanarak uyanıyor oğlum böyle öksürüyor kıpkırmızı oluyor eli yüzü. Hemen kucağıma alıp sırtına vuruyorum korkuyorum panik oluyorum. Ya gece ben uyurken tıkanır duymam diye paranoyak oldum iyice😢 Böyle bi durum yaşayan var mı me yapmam gerek tıkanmanın önüne geçmek için??