Merhaba arkadaşlar, hamilelikte çok sorun çektim kendi doktorum dışında devlet devlet gezdim her gittiğim doktor farklı bişey söyledi. Neden gezdin diyeceksiniz plasenta previa şüphem vardı ilk detaylı ultrasonda 700 tl para verdim tam kesi yerine gelmiyor dendi raporlandı. 1 ay sonra kanamalarım olmaya başladı doktorum tekrar bulunduğum hastanede yine detaylı yaptırmamı istedi. Artan fiyatlar sebebiyle artık o parayı veremeyeceğimi düşünüp 2 devlet hastanesine sürekli gidip geldim her kanamamda. İkili testim yaş dolayısıyla şüpheli çıkmıştı. Nifty istediler yaptırmadım ama her gittiğimde bebeğin başı küçük bacağı kısa vs vs son aylarda hep ağlıyordum neredeyse ve adak adadım.
Bebeğim dünyaya geldi hiç bir sorunu yok çok şükür. Gayet sağlıklı Allah’ıma bin şükür. Şimdi o adağı kesmek için para biriktiricem ama adak fiyatlarından haberim yok. Bileniniz varsa söylerse ona göre birikim yapacağım.
Bir de kurban bayramına az kaldı bittikten bir gün sonra adaklık alsam daha uygunamı gelir yoksa o güne kadar pahallanır mı?