herseySeninleguzel11 Merhaba kızlar. Bebeğim 9. Ayına yeni girdi. Forumda biraz araştırdım ama yine de konu açmak istedim. Bebekleriniz ilk alkış ve bay bayı kaçıncı ayda yaptı? İlk kelimesini ne zaman söyledi? Özellikle anne demesi çok heyecan verici olacak 😌Bana henüz kelime söylemesi erken geliyor ama forumda kısa bir araştırma yapınca 6. ayda bile ilk kelimesini söyleyen bebekler varmış az önce okudum☺️ Sizlerden de yorum bekliyorum 😌
Dondurmalikahve herseySeninleguzel11 Alkisi 11 aylik yapti baybayi 1,5 yasina dogru yapti. 6 7 aylikken bir seyler soyluyordu ama bilincli kelimeyi 1 yasina dogru soyledi. Zaten anlamli kelimeler ortalama 1 yasta beklenir.
avaredolaniyorum herseySeninleguzel11 ben kızıma çak yapmayı öğrettim 😅 daha doğrusu kendi onu öğrendi ne yapsam alkış bay bay yapmıyor. Sürekli bıcır bıcır birşeyler söyler ama anlamlı bi kelime duymadım. Baba anne diyor gibi bilinçli değil çok belli. Ama elim yanağımdayken bile çak diyorum alıyor elimi ve vuruyor. Sanırım herşeyi vurup ses çıkardığı için hoşuna bu gitti. Şuan 8,5 aylık ortalama 7-7,5 aylıktan beri yapıyor.
PelinByrktr herseySeninleguzel11 6.5 aylıkken gel gel, tel sarar yaptı. 7 aylıkken dede dedi tabii bunlar bilinçli değil. Şu an 7.5 aylık dede, baba, meme gibi heceleri var. Alkış, bay bay yapmadı çünkü hiç göstermedim henüz 😬
Sevimliayicik herseySeninleguzel11 bizimki 7 aylıkken babam dedi sonra dede dedi bı anne demedi sıpa 🤭🤣
babyandmom1 9 aylıkken alkış yapmaya başladı ilk kelimesi baba oldu 6.5-7 aylıktı şimdi de gel diyor bütün gün 😂
Tomunjerrysi herseySeninleguzel11 kizim 8bucuk aylik suan 5 aylikken baba demeye basladi suan dedeyi de soyluyir ilk alkis ve bay bayi da 7aylik filandi galiba
Havvakck herseySeninleguzel11 6 aylikkn gel.gel. Dedi suan 8.5 aylik Dede Baba Enne Hamham Gel.diyo ama alkis bay bay yok cak yaapiyo sadece
mrvklyc herseySeninleguzel11 Bebeğim 7.5 aylık 6 aydan beri gel gel ve alkış yapıyor,baba meme mama dede anne diyebiliyor yemek yerken de namnam🥰
mutlucan herseySeninleguzel11 ilk kelimesi 7 aylikken baba dedi 9 aylikken mama dede baba diyordu .14 aylikken bilincli anne baba diyordu simdi 1.5 yasinda herseyi konusuyor bu arada alkis ve baybayi 12 aylikken yapti
F0244 9 ylik benimkide yapmıyor erkek arkadaşımın kızı benim oğlan dan küçük hepsini yapıyor cinsiyet etkiliyor mu acaba diye düşünmeye başladım kelime olarak baba, mama, anne yi tam diyemiyor
Birminikprensesannesi herseySeninleguzel11 kızım ilk kelimesini 5 buçuk aylıkken söyledi. Baba dedi. Şimdi 10 aylık baba anne dede mama gaga diyor. Tabi bilinçli değil. Ama baba nerde diyince babasına bakıyor. Anlamsız kelimeleri de var. Alkış yapmaya 7 aylıkken başladı. Bay bay ı da o zamandan beri yapıyor. Gel gel yapıyor. Sar makarayı söyleyince ellerini çeviriyor ama tam yapamıyor birbirine çarptırarak yapıyor.
endoplazmikretikulumiste herseySeninleguzel11 7-8 aylıktı galiba bay bay alkış çak yapmak parmakla gösterme ellerle dans ederek müziğe ritim tutma şeklinde kendiliğinden gelişti 10 aylıkken emekledi şuan sıralıyor 12 aylık oldu bu ay anne der aklına eserse arada dada dede der pisi pisi gibi bişe yapar tükürür gibi filan öle şimdilik
Cansucan20 herseySeninleguzel11 bebeğim 9 aylık erkek. 6. Ayda anne baba dede mama diyordu. Şimdş daha net tabi 😊 alkış baybay yapıyor. Emekliyor. Sıralama yapıyor. Tabi her çocuğun gelişimi farklı 😊