zgeayaz Bu mama anne sutune yakın dıe kullandım üç kez vermeme ragmen bebegım kabız oldu 5 gundur kaka yapmıyo:( varmı kullanana
Bedsssss zgeayaz bizde ilk iki ay kullandı bunu ama sonraki doktor kontrolünde nden bunu kullaniyosunuz bu mamanın hicbir faydası yok bu markayı kullanmayın dedi doktorumz bzde bıraktık.hip ve Aptamil en iyisi dedi
Glsn7581 zgeayaz içine saf zeytinyağı katabilirsin burdan okuduğum kadarıyla her bebekte her mama wybi etkiyi vermiyor
Brutal-Betty Bedsssss doktor dan doktora değişiyor demekki benim doktorum da sma önerdi Aptamil çok şekerli olduğu için kesinlikle önermiyor
Ylz0044 zgeayaz önceden kaç günde ypıuo Du 10 güne kadar normal benm de bebeğim 3 4 gnde 1 ypıo ana mama, almıyo