Fato_t biz 2 buçuk aylıkken yaptırdık doktor en iyi zamanın bu ayda olduğunı söyledi. Sünnetten önce bize anlattı yöntemleri. Dikişli ve klipsli oluyor dedi. Dikişli geleneksel usul , klipsli ise pipinin ucuna başlık gibi bir klips takılmasıyla yapılıyor dedi. Hangisini istersiniz dedi. Biz anlamadığımız için siz hangisini önerirsiniz dedik. Klips yönteminin klips çıkartılana kadar acı verebileceğini bununda çocuğa rahatsızlık vereceği için zor bi dönem olacağını söyledi. Dikişli yöntemde sadece ilk gün acır hatta ilk çişte acır demişti. Bizde dikişli yaptırdık. Bir ay olacak tamamen iyileşti ve ilk gün de çok rahat geçti. Yedi gün boyunca krem sürdük 3 bardak 3 gün vazelinli gazlı bez koyduk sürtünmeyi önlemek için 3 haftada tüm dikişler düştü😍