Bedsssss inan ki ağdadan çok acımıyor çok az bence. Ben 7 ya da 6 seansa gittim bacaklarımı hiç almıyorum, kolumda çok az var onu almakla uğraşmıyorum göze batmıyor çünkü. koltuk altımda 3 ayda 1 belki o da o kadar az ki. Özel bölge de 2-3 seans daha gitsem biterdi ama maalesef hamile kaldım ve tekrar jilete başladım mecburen ama ona rağmen çok çıkmıyor yani tekrar başlasam çok çabuk biter bence. Bu konuda en önemli şey güvenilir, sonuç almış bir yere gitmen bence. Çevremde yıllarca gidenleri biliyorum ben