Almondeyed 11 aylık kızım şu an 2 aydır devam ediyordu bu durum.devamlı ağlıyor hep huzursuz babası dahil benden başka kimsede durmuyor kıyametler kopartıyor.dr u hep uykuyu sevmiyor falan diyordu son gittiğimizde ikna oldu biraz izledi evet normal değil artık diyebiliriz buraya onun aylarında çok çocuk geliyor hiçbirinde bu tarz davranışlar yok de çocuk nörolojiye sevketti doğduğundan beri zaten uyumuyor fiziksel ve genel olarak gelişiminde hiç bir problem yok fakat kendini yerde yere atıyor durduk yere gece sayısız uyanıyor 9.ayında beri tek uyku yapıyor.kardan dolayı sonuç için gidemedik yazarak bilgi verdi dr hami gördüğü için geldiğinizde konuşalım diye bekliyoruz şimdi ama yabi olacak gibi değil iki dakika mı durmaz çocuk koyduğum yerde kucağımdayken kafama tırmanıyor daha o kadar çok şey var ki yani dr anneden başkasıno tanımıyor ilgilenmiyor dedi heo ben baktım hani hiç uzak kalmadı benden yazın da kalabalıkta büyüdü yani kimle görüşsek bu kaugı boxukluğu için çok erken normal değil dediler özel eğitim öğretmeni arkadaşlarıma falan danıştım🤷🏻♀️o kadar yıprandım tükendim ki artık