Öncesinde netrugen portakal aromali balik yagini kullandim her vermem de kustu meyve suyuna verdim kasikla icirdim o sekilde bir sure icti fakat bira hafta kadar sonra gene istemedi sonra ben de elimdekini bitirmeden oceanın karisik meyve aromalisini alip icirdim sonuc gene ayni kusuyor midesinde ne varsa ustelik oceanin ki netrugen e gore daha kokusuz napicami bilemiyorum nasil iciriyosunuz siz napiyosunuz bana da bi fikir verin