Merhaba, bebeğim grip oldu her gün 4 kere fizyolojik ve aspiratör ile burnunu temizledim fakat dün çok çok az kan geldi. Aspiratör yapmayı bıraktım sanırım tahriş oldu sadece fizyolojik uyguluyorum bebeğimin burnu ne zaman düzelir? Bilgisi olan yazsın lütfen