AselBebekveAnnesi bence götürün. Benm ablam da da aynısı olmuş annem doktora götürmüş yakmışlar annem baya uğraşmıştık diyor. Akrabamız doğurdu onun kızın da da aynısı oldu hemen yakmışlar. Doktor iyi hemen getirmişssin demiş. Annesi gazlı bez falan koymuş göbeğine doktor iyi ki yapmışsın bunu demiş. Devlet de acilde birşey yaparlarmı blmiyorum ama özele gidin isterseniz doktorlar çalışıyor.