Seragrkn Kızım 4 aylık hep emerken kulağıyla oynuyor kıpkırmızı yapıyor bırakırsam. Hep engel oluryorum ama elini bıraktığımda oraya gidiyor yine eli. Sizce bir sorun var mıdır?
Seragrkn Seyma-2436 bir huzursuzluğu yok aslında o yüzden de ciddiye almadım cok ama artık dikkatimi çekiyor. Ama sadece emerken yapıyor. Normal şartlarda hiç yapmıyor. Biraz araştırdım sanırım dişten olabilir miş. Pzt kontrolümüz var o zaman da sormuş olurum mutlaka
Seyma-2436 Seragrkn Oğlumda öyle 2 hafta tuttu sonra ateşlendi enf çıktı ama işte bilinmiyor diş dönemindede çok tutuyorlar