tugba2511 muhtemelen gaz sancısından öyle yapıyor. Anne sütü ile beslenen bebek 1 hafta 10 güne kadar kaka yapmaması çok normal benim kızımda da oluyor çok araştırdık kaç doktora gittik. Anne sütü kolay hazmedildiği için bapırsaklarda tortu birikmiyor bu da bagırsakları uyarmıyormuş. Ama bacaklarını karnına topluyor ıkınıyor ağlıyor kızarıyorsa gaz kesinlikle. Ayaklarını ve karnını sıcak tutun, gaz damlası kullanın sab simplex bize çok iyi geldi(başka da tercih edebilirsiniz). Siz de kendinize dikkat edin üşütürseniz bebek direkt etkileniyor cunku