ruhpastasii Kızlar buraya giden varmı Esenyurt şubesine? Gittiyseniz memnuniyetinizi paylaşabilir misiniz? Epilasyona gitmeyi düşünüyorum ama hiç bilmediğim bi yer sonuç alırmıyım diye kararsız kaldım🍀
Saitkereminannesi ruhpastasii 15 gün önce ilk seansa girdim bugün yüzüm için ara seans var dökülmeler başladı ama şimdiden birşey söylemek için erken .
Durukusunannesii ruhpastasii ben hamilelikten önce gittim memnundum ilk seansta farkı gördüm snra hamilr kaldım bıraktım hamilelikten sonrada 2 seans gittim sonra tasindim geri kalan sesnslarma gidemedim smfi florya şubesine baslicam.
Zeyno111 Saitkereminannesi Lazer mi yaptırıyorsunuz lazer yüz için önermem yıllarca çok ünlü bir yete gittim sonra iğneliye döndüm kesinlikle zaman kaybı ve çoğaltmadan başka işe yaramadı
Aybersa Zeyno111 +17273737 kesinlikle katılıyorum,çok pişmanım , şimdiki aklım olsa asla dokundurtmazdim
Zeyno111 Saitkereminannesi Yüze iğneli öneririm canım ben yandım siz yanmayın en iyi yerdeydim şimdi işim vermeyeyim tvlere falan çıkacak kadar benim sorunum vardı kıllıydım tabi de o tüyler bir süre sonra görülmemeye başladı artık yapacak bir şey yok dendi keçi kılı gibi ortada kaldım iğneliye geçtim
Zeyno111 Saitkereminannesi Beylikdüzündeyiö Nişantaşı’na gidiyorum ama doktorum ayrılacak bir süre sonra Marmaris’e gidiyor ayda falan gelecekmiş önceden de Bakırköy’e gidiyordum