Aysennuromer Ben oğluma 4 aylıkken yemeklerin sularından verdim yaptığım yemekler tuzsuzdu ve salçayı da çok az koyuyordum ona tattırmak için. Karpuz kiraz gibi meyvelerin suyunu verdim çok sevdi verdiğim her şeyi. Oğlum şuan 5 aylık kakasını 8-9 günde bir yapıyordu doktora götürdüm boyu uzun kilosu düşük ek gıdaya başlamamızı sütün bebeğin boyuna yeterli gelmediğini söyledi. Üç gün kuralına uyarak yoğurt ile başladık. Sonra kabak verdim üzerine zeytinyağı ekleyerek ve kaka yapması düzene girdi çok şükür🙏🏻 Doktorumuz patates verme dedi o yüzden havuçla devam edeceğim. Tabi bu arada meyve de verdim kayısı erik elma cam rendeden geçirip öyle yani