Kızlar bebegım iki, yasında herseyı konusuyor cogu seyı de maalesef ki yputubeden ogrendı sarkılar soyluyo ben vermiyorum ama esıme bırakıyorum cocugu o en kolay yolu bu sekıldr bulmus. Ben calısıyorum esim bakıyo cocuga. Yemegı de oyle yediriyor. Cıldırcam artık tlfnu alınca kendını yerlere atıyor. Dun "bir gun bir gun bir cocuk "sarkısını ogrenmıs onu soyleyerek uyandı. Esim de diyor yasıtları konusmuyor bile teknoloji cagındayız ogrenıyor bırak. Anlatamıyorum adama bısey Napıcam bi akıl verin.