Bebeğim 6 aylık oldu hatta ilk kez dün yoğurt tadımı yaptık bu ne alaka şuan bilemedim.
Bu uyku konusu gerçekten bitirdi beni.
Ailemden uzaktayım yardımcı olabilecek biri yok.
Bi kere sallamataky uyuyor beşikte. Yeri gelir 2 saat boyunca sallarım tamam daldı derim bırakırım uyanır yeri gelir azıcık sallarım gözler kapanır yarım saat içinde geri kalkar. Beşiğe yattığımız an ağlıyor bazen susuyor sonra tekrar devam ediyor tekrar tekrar falan böyle devam eder. Takip ediyorum uyku sinyallerini kaçırmuyorum çok eminim. Gaz falan derdi asla yok. Aç da değil. Bİ ÇOCUK NEDEN UYUMAZ??? Bi beyim doktoruna falan mı gitmem lazım ciddi ciddi soruyorum artık yani doldum bittim yani. Uykuya dalma olayıe o kadar zor kii sanki sadece göz dinlendiriyor. Böyle durum yaşayıp da çözümü veya sorunun ne olduğunu anlayan var mı yani Allah rızası için biri bana bi fikir çözüm bişey versin. Uzun yazmış olabilirim belki kusura bakmayın ama kafam bile o kadar dolu karışık ki umarım doğru aktarmışımdır…