newbornmum Yeni doğum yaptım.meme ucum çökük ememiyor.silikon başlığı bebek kabul etmedi.sağıp kaşık biberon ile veriyordum. Ancak bebek hiç kilo almamış 10 günde . Lütfen yardım edin önerileriniz neler , benim gibi olan anneler nasıl emzirdiniz
Aykizimm newbornmum Merhaba benim de göğüs ucum yok ve ne yaptıysam çıkmadı öyle emzirdim. İlk başta zorlandı tutmakta ama alıştı sonra önemli olan areolayı yani kahverengi kısmı ağzına alması. Emzirme öncesi elle sağım yapıp göğsünüzü yumuşatın sonra emzirin 💐 Zorlanıyor insan ilk başta ama inşallah siz de bebişiniz de çabucak alışırsınız🙏🏻 😇
Mavis34 newbornmum ilk 15 gün bebekler genelde kilo verir o yüzden şuan kilo almamasını dert etme. Süt sağma.makinasi kullan benimde hic yoktu göğüs ucum ve bebegimsilikon uçları tutmuyordu 1 ay hep mücadele ettim sağa daha biraz uçları çıktı her beslenmede bebeğime teklif ettim 1 ay içinde tamamen meme emmeye geçtik
esmafatmaa newbornmum ayni sorunu bende yasadim.Kilo vermisti hatta cocuk doktoru bebeklerin zaten ucunu degil kahverengi kismi almasi lazim korkma o nefes almayi her turlu basarir sok agzina memeyi dedi. Iyi ki demis yoksa emzirmeye calismak eziyet oluyodu.Gogsunu sag biraz sert olmasin sonra resmen tikistir agzina garip geliyo ama ise yariyo
Sarelinagis newbornmum siringanin ucunu kesip emzirmeden önce ucunu çektirin o şekilde göğüs ucu çıkartıyordu doğum yaptığım yerde ebeler
Sblatc newbornmum ilk 2 hafta zaten zayıflar ödemeler gider 2.haftadan sonra kilo almaya başlar. Gçğüs ucu çıkarıcı aparatlar var ya da şırınganın ters tarafıyla çekiyorlar videoları var izle istersen
Zehra-123 newbornmum canım benimde meme Uçum çöküktü her ikiside. Ben şöyle yaptım. Yakınınızda biri varsa sağdığınız sütü şırıngayla bebek emerken memenize yavaş yavaş damlatsın. Bu şekilde 4- 5 güne meme ucu çıkıyor. Sonra zaten bebek emebiliyor. Şimdi bebeğim 8 aylık maşallah meme uçlarım bayağı çıktı. Tavsiye ederim ☺