Mervecik1 Merveyavuz 10 aylık oldu hala gece 2-3 kez uyanıyor :) doktorumuz 7 aylıklen gece beslenmesini bırakmış olması lazım demişti, alışkanlıktan diye düşünüyorum sabırla kalkıyoruz napalım :)
Aslihannazli Merveyavuz aynen kuzum çok fazla ümit etme hayal kırıklığın büyük oluyo yani benim Öyle oldu 😂