Bozzzzy Kızlar bizim yüksek giriş olduğu için bu soğuk havalarda 60 da yakıyoruz kombiyi dün gece eksilere düştüğü için biraz serin oldu biraz daha arttırsam sorun olur mu ya ben hiç kombi kullanmadım ilk kışım o yüzden soruyorum
Edaaag Bozzzzy Evett bizim hep 60-65 te yanıyo çok soğuklarda bi kere 70 denedik anca ısınmıştı ev bir sorun yaşamadık
kerimannesi Bozzzzy soguk ev nasıl Bi duygu çok iyi bilirim Allah yardımcınız olsun bu ay 2000 gözden çıkarın Bn 40 38 de yaktığım halde evim sıcak oldugu halde 615 geldi
Minikoalamm Canım tam bilmiyorum da ben 44 yakıyorum eski tip kombi 950 geliyor sana fatura kaç geliyor merak ettim
seyma_YA 35 derecede yaktık bu ay 644 tle geldi az önce, bundan önceki ay 45 de yakıyorduk 980 tle geldi Allah yardımcımız olsun
Bozzzzy kerimannesi çok şükür gündüz baya sıcak oluyorda gece hatta battaniyeyle yatıyoruz ama bir tık serinliyor üşümüyoruz ama bir serinlik oluyor benim için sorun olmaz da oğlumun üşümesinden korkuyorum