Balbebeginannesiiii bizde de inanılmaz lastik izi yapıyordu bacaklarında çok üzülüyordum sonra prima premium care e geçtim farkı varmış gerçekten , özellikle kakayıda emiyor ben memnun kaldım siz de deneyebilirsiniz az sayıda bez içeren bir paketini alarak belki 😊