Bebegimlebirhayat Kızlar kar yağdı araba çıkmıyor hastaneye gidemedik. Bebeğim bir haftalık gözü akıyor sarı sarı çapak akıyor ama korkuyorum birşey olcak diye ılık çay kompresi yaptık falan ama eczaneye gidip sorsam bi göz damlası falan verirmi?
Edaaag Bebegimlebirhayat Hiç korkma canım hemen hemen çoğu bebekte oluyo bu bizdede olmuştu göz akması kanal tıkanıklığından doğuştan oluyo masaj yapman lazım internetten izle bizim 3. Ayda kendiliğinden geçti. Çapak içinde bizede göz damlası vermişti dr kullanınca iyi geliyo
Mrv1007 Bebegimlebirhayat of aynı sorunu yaşıyorum şuan o kadar üzgünüm ki içim acıyor o gözünü öyle gördükçe😭 doktoruma mesaj attım ben, ılık çayla pansuman yap yazdı bana. Pazartesi kontrolümüz var eğer damla verirse kullanacağım damlayı bir an önce geçmesini istiyırum cok üzülüyorum