Efemin_Annesi Saudade ben bağdas kuruyordum kendim bebegide bacaklarimaayaklaeimin üstune otutturuyordum ama senin bebegin kücük daha cok olmaz yani bnce
[silindi] Saudade siz bebeğinizle girin bebeğinizi kucagınızda yıkayın hemen biri alsın giydirsn o giydirirken siz de dustan cıkarsınız böyle kolay ama tek basına ikinizin aynı anda banyo yapması zor gibi oturuyor olsa oynasa belki.
Oznur_0708 Saudade kayıyor canım ben kucağımda tutuyorum eşim yıkıyor yinede kayıyor bence küçükte elinde tutmanda zorlanırsın hiç yapma öyle bişey pusetine koy banyoya koy gözün üstünde olur sen yıkanırken hem tekte kalmz
Mom52115 Kucağıma alıp giriyorum duşa. Fıskiyenin altında biraz vakit geçiriyorum arkam dönük şekilde. Yanımda bir tabure bulunduruyorum. Onu yıkayacağım zaman oturup kucağıma yatırıp yıkıyorum, bebeğim 4 aylık ❤️
Elifcinargul Saudade henüz küçük uzun uykuları vardır ben ki en hızlı banyom yarım saatti oğlumdan önce 🙈🙈şimdi tam beş dakikada çıkıyorum boşa su israfı yapıyormuşum önceden🙈hem bebeği ıslatırsanız üşüme ihtimalı çok olur hemde malum su bazen hızlı şekilde ısınıyor yada soğuyor bebeğe denk gelirse iyi olmaz.bu fikrinizi bence erteleyin mümkünse iptal edin 😌
Elifcinargul Saudade rica ederim 😌 benimde hayalimdi beraber banyo ama bunları düşününce vazgeçmiştim
Mom52115 Saudade elektrikli fan varsa banyoyu ısıtın ve çıktıktan sonra hızlıca giydirin. Yardımcı olacak birisi olursa daha iyi olur, kimse yoksa siz biraz üşüyorsunuz onu giydirirken 😅
hemsireemom Saudade bebekler duş fiskiyesinden korkuyorlar suyu püskürttüğü için 🤦🏼♀️ Çok küçük henüz hemde üşür hemen giydirmeniz lazım yaza kadar büyür bence yazın o şekilde yıkanabilirsiniz
Eyllsre5224- Saudade ben anakucağına koyup karşıma koyuyorum duş alırken beni izliyor bende onu izliyorum aklım onda kalmıyor. Ama bu havada beraber yıkanmayı göze alamam😂😂
Cennet-Eserr Saudade bebeğim 5 aylık ben önce duşa girip yıkanırım bitiririm eşim oğlumu getirir ben otururum kucağıma alıyorum duş fiskiyesiyle yıkıyorum eşim götürüyor odaya ta kurulayana kadar ben giyinip gidiyorum hemen.
mamanveutdormir Saudade ilk duş deneyimlerinde eşim ben ve kızım girdik çok eğlenceliydi acemi olunca kayar mı düşer mi diye çok korkuyordum meme reddi yaşıyordum ve banyoda bikaç dk emiyordu sırf bu yüzden yapmaya çalıştım hep. korkma bi gün yine emmedi eşimde işte bi cesaret hadi dedim dene yapabiliyorsun ya çok zor değil küvetinde filesinde şampuanlaadım duşta da kucağımda kuruladım sonrası da emzirdim.. 5.5 aylık şu an arada onuda kucağına alır girerim duşa hem suyla oynuyoruz hem ikimize de iyi geliyor
herseySeninleguzel11 Saudade Ben bebeğimi doğduğundan beri kucağımda yıkıyorum ama kendim yıkanmıyorum onunla çünkü şampuanın duş jelim tenine değsin istemedigim için. Yoksa çok kolay alışınca . 🌸