Bfsozn Kızlar bugün hamile olduğumu öğrendim 🌺💕 10 aylık bir oğlum var emiyor , sütten nasıl kesebilirim ve ne zaman kesmem lazım bilginiz var mı? Doktora randevum 1 hafta sonra bir sıkıntı olmaz değil mi o zamana kadar ?
Deepmom Bfsozn tandem emzirmeyi arastirin isterseniz çocuğunuza hicbir zararı yok sadece siz takviyeleriniz ve beslenmenize dikkat etmelisiniz o kadar
160119 Bfsozn Bi yerde denk gelmiştim bebek bi müddet sonra emmeyi kendi bırakıyormuş sütün tadı değişiyomuş zaten gebelikte. Sadece sizin artık 3 kişilik beslenmeniz gerekiyor. Hayırlı olsun 🎍
Humaakm Aynı şeyi bende yaşıyorum kızım 11 buçuk aylık ama emzirenlerde var ve emzireceğim kesemem ben şu an of çok düşüncelerdeyim. Ama emzirme konusunda kararlıyım. Benim kızım tam memeci çünkü
Elis17 Bırakmanıza gerek yok tandem emzirme yapabilirsiniz süt hakko denen birşey var üstelik ikinci çocuğunuza hazır gelecek süt mis gibi bebek istediği zaman bırakır emmeyi üzülmeyin 😊