Ben aylardır o damlayı kullanıyorum bizde çok faydasını gördük ondan öncesinde defalarca kendimi acilde bulduk bende hemde öyle böyle değil bebeğim ağlama krizine giriyordu sonunda kendinden geçiyordu o derece relactaz dan sonra bu sorunumuz çözüldü halada kullanıyorum