Cihangirberna gayet iyi almış benim kızım iki aydır 400 gram zor alıyor. Aslında iri doğdu ama sonradan niye böyle oldu bilmiyorum annemlere göre çok az hemşirelere göre gayet normal 😥 bana göre de az bakıyorum herkesin çocuğu 7 kg benimki 6400du kıyaslama yapmayı sevmiyorum en nefret ettiğim şey ama aşırı bir baskı var üzerimde sanki çocuk zayıf zayıf diye . Sadece sağlıklı olsun istiyorum kilolu değil ama yinede insanın psikolojisini bozacak bişey buluyorlar