Momyy1 Bebegim 2 aylık gecen hafta gidip verem asısını olduk hemsire burası şiser kabuk baglar dedi 1 hafta gecti ama.bebegimin ası yeri yok denecek kadar kucuk tutmazsa tekrar yapiliyor diyorlar.bilgi lutfeeen
Lulemom Momyy1 bizimki çok sonra kabuk bağlamıştı. Tam hatırlamıyorum ama belki de 1 ay sonra falandır
zeynepliyakusum Momyy1 bizim aşı olduğunda iz yapması 3-4 ayı bulur panik yapmayın demişlerdi öylede oldu kızım 7-8 aylık falan olduğunda yara falan olmadan kabuk bağlamadan direk iz oluştu