Erdempasam Anneler bebegim 40 günlük ve uykuya gecisi cok sıkıntılı düzgün bir uykusu yok her seyi denedim olmuyor. Bir denemedigim kundak kaldi sizce işe yarar mi geç mi kaldim? Sizler ne zamana kadar kundakladiniz ve hangi kundak çeşidini onerirsiniz?
Anneyimm2 Erdempasam ben 3 aylıkken alıstırdım yarım kundak yapmaya uyucagı zaman emzik cıkarıyordu aglıyordu bende mecbur yaptım müslin bezle kundak yaptım 7 aylık gündüzleri hala yaparım ama uyudıgu zaman acarım
-erCansu- Erdempasam yarım kundak yapıyodum ben 3. Bck 4 aya kdr öyle yarık kundakla uyuttum çnkü sürekli kollarıyla kendini uyandırıyodu🤣
Aliveannesi96 Erdempasam bende 40 da falan başladım şuan 3 aylığız yarım kundağa geçtim bebekler ilk zaman kendi elleri kollarından bile hareket edince korkup uyanıyorlar canım dene bence