Kızlar 6 ay bitti bu bi haftadır çok huzursuz geceler sürekli ağlayarak saat başı kalkıyor emiyor uyuyor tekrar bi saat sonra kalkıyor göğsümde uyuyor tekrar yatıyor ne yapacağımı şaşırdım artık diş mi nedir bilmiyorum siz de bu durumu yaşayan var mı ne yaptınız geçti mi