Elifmoms Merhaba kızlar doğumdan sonra ne zaman adet oldunuz? Ben ilkinde 40 çıktıktan 15 gün sonra adet olmuştum bunda 5 ay oldu hala olmadım dünden beri karın ve bel ağrım var acaba adet mi olucam diye tetikteyim😅
Duyulurum Elifmoms 8 ay sonra oldum. Ondan sonra her ay oldum ama gecikmeler oldu. 19 aylık şimdi düzenli
Son123 Defnekuzusu benim de bir yıl oldu sağlık ocağında ki ebe ile konuştum doktora gitmeli miyim diye aktif emzirdigin için normal olmaman bir buçuk iki yılı bulan da var dedi bana
Aklimdasin Elifmoms her ay belirti oluyordu ama adet olmuyordum. İlk gebelikte 40’ından sonra olmustum. Sımdı 6. Ayda oldum
Elifmoms Tombikdonerartikcokpahali benim ilkinde çok düzene girmeden hamile kalmıştım bu sefer de düzenli olur inşallah
Deletedmom_22 Elifmoms 40dan sonra Regl oldum ben. oğlum 2 yaşında kadar Reglim ağrısız geçiyordu , ama artık yine eskisi gibi belim ,karnım, sırtım ağrımaya başladı Regl olunca 🥺ilaç içtim geçen öyle kendime geldim biraz
Defnekuzusu Son123 banada doktor demişti ilk dogum yaptığım zaman 1 yila kdar normal eger 1 yil sonunda olmazsa mutlaka muayene ol demisti