Minik_mucize1 merhaba benim oğlumunda göbeğinde fıtık vardı. Ama erken doğumla alakası yok diye biliyorum. Göbek bağının kesilişinden kaynaklı oluyormuş galiba. Göbek deliği baya baya dışına çıkıktı. Kıyafetinin üstünden bile belliydi.
Ben bebek göbek fıtık kemeri kullandım. Gece gündüz sürekli taktım. Şok şükür düzeldi içine girdi.