Ssevey psikolojik açlıktır canım. Benimde öyle. Hele gece olup eşimle oturup bişeyler izliycrğimiz zaman aman yarabbim. Hamburgerler mi çekmiyo canım, çikolatalar mı kebablar mı 🤦🏻♀️😄😄 çözümü sadece unutturcak seyler yapmakta buluyorum. Camasir atmak, bulsik yikamak, sigara icmek, su icmek bol bol. Ama aklim hep yemeklerde .. 58le hamile kaldim 76 ile doguma girdim. 67 yim şuan.. yaani bu kilo veremeyişimi de surekli yemeye borcluyum. Yememek cozumu ve spor. Siz ne guzel mekik cekiyomussunuz ben de yapsm keske