Tamashaaz 20 ay 20 günlük kızım. ayakta sallanmayı bile kabul etmiyordu kucakta zıplaya zıplaya uyutuyordum. artık ne kolum kaldı ne belim, yarım saat öyle uyutmaya calısınca hepsi ağrıyordu haliyle.
1 haftadır bizim yatağımıza yatırıyorum ayaklarımı da çevresine koyuyorum boşlukta hissetmesin diye. pişpiş bazen kendimi sağa sola hareket ettirerek yatağın sallanmasını sağlıyorum gibi yöntemlerle uyutuyorum. evet ağlamıyor diyemem ama 2-3 dk ağlıyor toplam 10 dkda uyumuş oluyor. sanmayın ki kolay bir bebek, uykuya geçişimiz hep zor oldu hatta önceden sabaha kadar sallıyordum o kadar kötü durumdaydık.
