minikobebegim00 suan cok akmasi guzel simdiden sutleri sagip buzluga atin cunku sagarak besliyormussunuz suan bebeginizin ihtiyaci cok az ama aylar gectikce cok sut lazim olucak o zaman belki bu kadar sutunuz gelmeyebilir. Simdiden stok yapin lutfen ihmal etmeyin zamanla gogusleriniz de terbiye olucak isteseniz de o kadar sut gelmeyebilir bol bol sagin saklayin