Kizlar bir dertten muzdaribim benim sütüm çok çok fazla goguslerim taş gibi ve emzirirken çok hızlı akıyor ama brnim oğlum en fazla 5 dk emiyo sonra ya uyuyo ya da dilini vurarak dışarı cikariyo 2 bucuk aylik bu arada.Memeden aldığımda ise sürekli elini ağzına koyuyor ve elini emiyor o şekilde uyuyor.Doymasa uyur mu huzursuz bir bebek değil yani çok ağlamaz. Kilo alımı iyiyse doyuyordur diyeceksiniz hakli olarak ama bizim bebiş rota ve covid geçirdi arka arkaya o yüzden kilo alımı geriden takip ediyor suan 2 bucuk aylik 4 bucuk kilo .sizce doyuyormudur çok az emiyo o az emince göğüslerimde ki süt birikiyor taş gibi oluyor