Familyboy tam olarak sizinle aynı durumdayız sadece benim oğlum 1 yaş 1 aya yaklaştı biz 2 yaşa kadar devam edeceğiz doktorumuzda süt vermeyecekseniz devam edin dedi süte de karşıyım şuanlık o yüzden canım 2 yaş iyidir 🌸 zaten ek gıda ile besleniyorlar çoğunluk olarak bi yatmadan bide sabah kalkınca içiyor oğlum genelde