Benim bebegim de cok zor yapıyor. Doktorumuz hemoroid olursa bebeklerde çok zor demişti. Zeytinyağını ben de yemeklerine flan koyuyorum hatta bazen kaşıkla verdim, armut ve kayisi da verdim fakat gecmedigini söyledim doktorumuz dulcosoft diye bi ilaç verdi. Bugün ilk defa denedim bakali m ne olacak.insallah düzelir.