asafmervee 2 ay 12 günlük oğlum var , meme reddediyor emzirme pozisyonuna aldığım anda ağlıyor. Sadece uykudan uyandığında emiyor oda çok az 3-4 dk anca napmam lazım çok canım sıkılıyor mecbur sağıyorum bazen öyle veriyorum
Bmaidil12 asafmervee sakin kalın baktınız ağlıyo geri bırakın yerine beş dk sonra tekrar meme teklif edin. Bi kaç kere uygulayın bunu. Ben emzik kullanarak meme reddini yenmiştim memeye aldıgımda ağzında emziğiyle alıyodum sonra emziği döndürerek ağzından cıkarıp memeyi sokuyodum emiyodu. Her bebek kendine özel deneyim yinede
ElizinAnnesi45 asafmervee benim bebegimde öyleydi halada öyle kilo almamistr kesin demistm ama kilosuda iyi çıktı hemşireye 5 dkka tek emio dedim en fazla demkki kendini doyurxk kadar emio hızlı emiodur ondan olabilir dedi
asafmervee bireylul yeni aşı olduk, pazartesiye kadar duş yok😭 birlikte derken bende mi onunla beraber almam gerekiyor
A_y_d asafmervee emzik kullandığınız için yalancı tokluk yaşıyor, meme reddi yaptı yapacak. Biberon da var oradan da lıkır lıkır geliyor. Emziği, biberonu çöpe atın ki onlar sizi çöpe atmasın.
bireylul asafmervee evet bebeğiniz tamamen çıplak sizin üstünüz çıplak olsun ten teması yapın bol bol ve duşta emzirmeye çalışın ilk seferde belki olmaz deneyin kesin çözümdür
asafmervee Bmaidil12 evet bende öyle yapıyorum , emzikle emzirme pozisyonuna getirip anca veriyorum, ama çok az kalıyor memede tekrar ağlamaya başlıyor sanırım emziği bıraktırmam lazım 😭