ygzrope 29 aylık kızım 3 aylık oğlum var. Kızım bizim odamızda park beşikte yatıyor. Oğlum henüz benim yanımda yatıyor.
Odasını yaptım. Ama ayirmadim. Bebek bizim odada onu diğer odaya göndermezdim. Çok üzülürdü,bende üzülürüm.
O yuzden hem bebek büyüsün, hem soğuklar geçsin diye bekliyorum. Yaza kızım kendi odasına kendi yatağına, oğlum orada park beşige geçecek.
Kızıma bende ranza düşündüm. Sonra vazgeçtim. İki ayrı yatak düşündüm. Kızım şuan Montessori yatak aldım orada yatacak öğlen uykularında da oradaydı. Tabi artık öğlen uyumuyor. ☺️
Daha büyüdüğü bir dönemde kızıma genç odası tarzı takım alacağım. Oğluma da kızımın Montessori yatağına geçireceğim.