Hanımlar lütfen yardım. 40 günlük bebeğim var ve sütüm azaldı doymuyor mama takviyeei yapıyorduk zaten ama şimdi her emme sonrası vermek zorunda kalıyorum. (Sariliktan dolayi mama veriyorduk) göğüs ucumun ikisi yaraydi biri iyileşti iyileşen tarafı çok emzirmeme ragmen orda süt azaldı diğer tarafı dogru duzgun emziremiyorum zaten bildiğiniz yarık. Diş ağrısından dolayi bi kaç gündür doğru düzgün su icip yemek yiyemiyordum. Sıtma tuttu aşırı derecede titreme geldi ondan sonra sütümun azaldığını farkettim bebişim doymuyor. Herkes yemiyorsun icmiyorsun deyip duruyor. Doğru düzgün uykum yok yorgunum ağrılarim var kimse ne haldesin demiyor. Sizin süt taktikleriniz nelerdir kendime taktik bulup artirmam lazım.