Ya kızlar biz 2.5 yaşındayız 16 kilo kızım. Daha önce prima 6 numara kullanıyorduk ama küçük gelmeye başladı bantları zor kapatıyordum Bıraktık ama Ozamanlar sızma yoktu. Sleppy minies baby turco bim A101 kullandık şimdi de bebem natural aldım almaz olaydım berbat 3 saat durmuyor hemen göl oluyor heryeri çocuğumun :( bana iyi bir bez önerin yaza kadar :( çişe alıştıramıyorum şuan evim soğuk biraz