Lulemom Organik gurmem kullanıyorum. Üstünde 1 su bardağına bi kaşık yazıyo. Ama öyle yapınca çok su gibi oluyo. Bende 1 çay bardağına 1 kaşık koyuyorum. Mama gibi yoğun oluyo. Çorba gibi olmuyo yani. Bebeğimde severek yiyor. Yanlış mı yapıyorum acaba ağır mı gelir bilemedim.
Liyaveannesi Lulemom Ben bizim kendi el yapımı tarhanamızı kullanıyorum. Bebeğiniz kaç aylık ona göre tarif vereyim canım 😌
Merve Lulemom annem yapıyor bizde tarhanaları sağolsun 🥰 1 tatlı kaşığı tarhanayı 1 çay bardağına yapıyordum ilk yediğinde. Sonra 1 yemek kaşığı 1 su bardağı yaptım sonra normal çorba versiyonuna geçmiştik. Tarhananın yoğunluğuna göre değişiyor demek ki. Bence ağır gelmez
Nilya88 Sena45_sema ben göz kararı yapıyorum azcik tarhanayi ılık suyla bı kasede islatiyorum sonra tencerede zeytinyağı azcik bıber salçası nane yakıyorum tarhanayi üstüne döküyorum koyu olduysa su ekliyorum cıvık olduysa yan tarafta azcik daha tarhana ıslatıp ekliyorum corbaya
Liyaveannesi Sena45_sema 2 çorba kaşığı tarhana yarım saat öncesi biraz suda ıslayın yumuşasın. Sonra o suyu süzün içine 1 küp bebek salçası az nane varsa kuzu kıyma çok minnak su ile pişirin yoğunluğa göre az su ilavesi edebilirsinn canım.
Liyaveannesi Lulemom altta tarif verdim canım bi arkadaşda yazmış kıyma yoksa zeytinyağı ekle pişerken değil de üzerine eklerdim o zamanlar
Ays0 Ben de organik gurmem aldım herseyini ama tarhana almamıştım. Diğer tariflerde de 1 yemek kaşığına 1 su bardağı diyor. Yarım yemek kaşığı veya 1 tatlı kaşığına yarım su bardağı su ile yapıyorum kıvam normal oluyor. Yarimdan daha az su ile yarım kaşık denesen tutar bence
Gizo87 Lulemom og nin arkasındaki tarif çok sulu. Ben de suyunu az koyup kıvamlı yapıyorum. Çorbalar sulu olmamalı, bebeğin midesini su ile doldurmuş oluyoruz, besleyiciliği azalıyor. Bebeğiniz seviyorsa devam bence 😊
Lulemom Gizo87 evet bende o yüzden biraz daha az sulu yoğun yapıyorum. Bebeğim seviyor da belki ağır mı gelir diye düşündüm
cekoslavakporseleni Lulemom ben de çorbasını yoğun yapıyorum hem daha besleyici hem de yerken döküldü etti derdi olmuyor. Ağır gelmez merak etmeyin. Ardından biraz su verirsiniz, tamamdır 💕