CeylinEkim Ckrckr 5 aylığız başladım ama sadece mamayla beslendiği için tadımlardayız eğer anne sütü alıyorsa bebişleriniz başlamayın en erken 4.5 aylıkken başlatabiliyor doktorlar ama bebeğin gelişimine bağlı doktora danışmanız da fayda var.
Goncikim Ckrckr canım ben 5 aylıkken ufak ufak tatlandırmalara başlamıştım yoğurt meyve püreleri falan veriyordum ama 6. ayda tamamen başladık 🥰
Muru Ckrckr 6.ayı doldurduk dr’umuzun izniyle başladık önce yoğurtla başlattı sonra meyve sonra gece maması olarak ilerledik