az önce uyandı sağ gözü sulanıp duruyordu grip olmuş gibi kızarmıştı ışığı açıp baktım kirpik gitmiş ne yapacağımı bilemedim evde kendim çıkarayım diyeceğim mikrop kapar diye korkuyorum bu havada doktorada gidemem çok uzak eşimde evde yok acaba kendiliğinden geçer mi ?