Perapera Emzirdikten sonra bebeğim kusuyor ama kusunca rahatlamıyor ağlıyor tekrar kusmaya devam ediyor yoğun kusuyor bu böyle Bi saat devam ediyor özellikle akşam üzeri. Emzirme den önce relactaz kullanıyorum. Başka yaşayan var mı